يواشكي
كلي حرف و عكس جالب


Sunday, June 03, 2007

سلام

از طرف دوستان به یک نیمه بازی دعوت شدم پس استقبال میکنم:

ترسها:

۱- ترس ازدست دادن عزیزان یکی از بزرگترین ترسهای منه

۲- ترس از گرفتار شدن به بیماریهای بدون درمان هم ترس دوم من هست.

آرزوها:

۱- آرزو دارم ناگهانی بمیرم . بدون هیچ خبر قبلی.

۲- سلامتی عزیزانم و خودم .

۳- دوست دارم هیچ وقت آبروم نره.

۴-از نظر رسانه ای مثل روبرت مورداک بشم.

بهترین لحظات :

۱- چند تا لحظه خاص مثل همه آدمها که بینهایت هم دوستشون دارم.

بدترین لحظه ها :

۱- دیدن بیماری و یا از دست دادن نزدیکان بدترین است.

من هم بابا و مامان و دخترشون و نازنین تنها و گیلدا و شاخه و همه دوستانی که وبلاگ دارند را به این بازی دعوت میکنم.

شاد باشید.

يواشكي  ||  12:43 PM

سلام

عكسهاي نيكي كريمي را در كنار هنرمند اسپانيايي ببينيد:





ماجراي بازداشت هنرپيشه سكسي هاليود پريس هيلتون به يكي از مهمترين خبرهاي غرب تبديل شده. علت رانندگي در مستي است. و جالب اينكه پريس هيلتون بدون اعتراض به حكم به زندان رفتن كمتر از 20 روزه را قبول كرده .ايشان به زندان مجلل خواهند رفت:




و يكي از مدارك درباره زندگي خانم كلي مانگيو پس از رهايي از سرطان امسال منتشر ميشود:



و اين پسر 15 ساله هم يك موزه از تجهيزات نظامي پدر نظاميش در انتهاي باغ منزلشان بر پا كرده:



و نمايشگاه و مد سالانه بيكيني و لباس شنا در توكيو:





خانم امي وينه هوس گفته كه ممكن است شغل خود را در اجرا ي برنامه كنار گذاشته و خانه نشين شود:



نويسنده هري پاتر تصميم دارد كه پارك هري پاتر ايجاد كند:



یک مطالعه تازه در آلمان نشان می دهد که جمعیت زنان جوان در بخش شرقی این کشور به دلیل مهاجرت کاهش یافته و در نتیجه طبقه ای از مردان جوان سرخورده برجای گذاشته است.
از سال های آغازین دهه نود میلادی، همراه با سقوط کمونیسم، شمار زیادی از شهروندان آلمان شرقی سابق محل زندگی خود را به مقصد غرب آلمان یا دیگر کشورهای خارجی ترک کردند.

گزارش اخیر که با عنوان 'پر از مرد' منتشر شده، نشان می دهد که بخش بزرگتر این مهاجرین را زنان تشکیل داده اند.

پس از سقوط کمونیسم حدود یک و نیم میلیون نفر - تقریبا ده درصد - جمعیت آلمان شرقی سابق به خارج، به ویژه به سمت غرب، مهاجرت کرده اند که بنا به آمار منتشره، بیشتر آنها زیر سی و پنج سال بوده و تحصیلات بالا داشته اند.

مطالعه اخیر که توسط 'موسسه جمعیت و توسعه' آلمان انجام شده نشان می دهد که زنان جوان بسیار بیشتر از همسالان مردشان مهاجرت کرده اند - و جالب تر آنکه بخش بزرگی از مردان مهاجر پس از مدتی بازگشته اند.

تهیه کنندگان گزارش می گویند این پدیده اجتماعی سبب شده در بسیاری شهرهای شرقی آلمان - به زبان ساده - زن به اندازه کافی وجود نداشته باشد.

گزارش می افزاید این کمبود جنس مؤنت نیز به نوبه خود بر دلزدگی مردان جوانی که اغلب بیکارند، افزوده و آنها را به طعمه هایی آسان برای گروه های نئونازی بدل کرده که به دنبال جذب نفرات تازه هستند.

کارشناسان موسسه جمعیت و توسعه می گویند دلیلی که زنان جوان آلمانی تمایل بیشتری به 'غرب' دارند این است که عموما تحصیلات بهتری دارند.



و عكس هايي از دختر شايسته جهان در سال2007 :




و عكس دختر شايسته برزيل:



و خانم بت ديتو مورد ستايش انجمن فيمنيست هاي جهان قرار گرفته اند:



دوستي ببر و جوجه:


بی بی سی، یک تن از استادان دانشگاه الازهر مصر، به خاطر فتوای عجیبی که در مورد "رفع خلوت شرعی" زن و مرد صادر کرده، از وظیفه اش معلق شده است.
عزت عطیه، رئیس بخش حدیث دانشگاه الازهر و از استادان این دانشگاه، پیشتر فتوا داده بود که زنان کارمند، "به منظور از بین بردن خلوت شرعی، می توانند به همکاران مرد خود شیر بدهند".
به رغم اینکه دکتر عطیه، بعداً فتوای خود را پس گرفت و پوزش خواست، اما مقامات ارشد دانشگاه الازهر، تصمیم گرفته اند تا زمان انجام تحقیقات کامل، او بر سر کارش حاضر نشود.

دکتر عزت عطیه استاد و رئیس بخش حدیث در دانشگاه الازهر گفته بود که برای جلوگیری از خلوت یک زن و یک مرد نامحرم در محل کار، "زن می تواند به همکار مرد خود شیر بدهد".

آقای عطیه گفته بود به موجب این کار خلوت محرم از بین می رود و "این زن می تواند چهره و موهای خود را به همکارش نشان دهد و در پیش روی آن مرد، حجاب خود را بردارد".

جنجال


دکتر عطیه گفته بود که این فتوا را به عنوان راه حلی برای از بین بردن مشکل خلوت محرم میان زن ومرد صادر کرده است
این فتوا جنجال بزرگی را در جامعه مصر برانگیخت که هنوز هم ادامه دارد و در رسانه های عربی باز تاب گسترده یافت.

دکتر عطیه، هم از داخل و هم از خارج الازهر مورد انتقاد شدید قرار گرفت و مسأله حتی به پارلمان مصر کشیده شد.

شورای عالی جامع الازهر ضمن محکوم کردن این فتوا، به رییس دانشگاه الازهر توصیه کرد که انجام وظیفه آقای عطیه را به حالت تعلیق در آورد و در این زمینه تحقیق کند.

این شورا، فتوای دکتر عطیه را مخالف اصول اسلام و اخلاق آموزشهای اسلامی خواند و گفت چنین کاری، باعث بدنامی الازهر می شود.

بر اساس شریعت اسلامی، خلوت یا تنها بودن زن و مرد بالغ که قرابت نسَبی و سَببی نداشته باشند، جایز نیست.

دکتر عزت عطیه، پیش از اینکه فتوای خود را پس بگیرد، گفته بود که این فتوا را به عنوان راه حلی برای از بین بردن مشکل خلوت محرم میان زن ومرد صادر کرده است، زیرا به باور او، "حمایت ناموس از اهداف شریعت اسلامی است".

'قضیه ابوحذیفه'


مقامات الازهر گفته اند که فتوای دکتر عطیه، باعث بدنامی این دانشگاه اسلامی می شود
اما منتقدان بر این باورند که فتوای آقای عطیه، از چندین نگاه با اشکالات و نارسایی های فاحشی روبروست.

آنها می گویند از جمله، حدیثی که دکتر عطیه آن را مبنای فتوای خود قرار داده، صرف نظر از صحت و سقم سند آن - تنها به یک مورد خاص بر می گردد و نمی توان آن را تعمیم داد.

در این حدیث، داستان یکی از اصحاب پیامبر اسلام بنام ابوحذیفه روایت شده که پسر خوانده ای به نام "سالم" داشته و زمانی که فرزند خواندگی در اسلام حرام شد، همسر ابوحذیفه که قبلا بدون حجاب می توانست در برابر پسر خوانده اش "سالم" ظاهر شود، دیگر نمی توانست بدون حجاب کامل در برابر او ظاهر شود. ابوحذیفه و همسرش نزد پیامبر اسلام رفتند تا راه حلی برای این مشکل پیدا کنند. پیامبر به همسر آبوحذیفه گفت که به "سالم" شیر بدهد تا به این ترتیب، "سالم" در خانواده آنها محرم شود".

برخی از علمای اسلامی می گویند با توجه به شرایط ماجرای ابوحذیفه، نمی توان این حدیث را به دیگران تعمیم داد.

'نص قرآن'

آنان معتقدند که فتوای دکتر عطیه، مخالف گفتار روشن قران (در آیه 233 سوره بقره) است که می گوید رضاعت (فرزند خواندگی بر اساس شیر دادن) از زمان تولد کودک تا پایان دوره شیرخواری او (دوسالگی) ادامه می یابد. بنابراین، پسر فقط در صورتی فرزند رضاعی یک زن می شود که در همان دو سال اول عمر، از پستان او شیر خورده باشد.

علت محرم شدن، آنگونه که علمای اسلام بر اساس احادیث پیامبر بیان کرده اند، این است که در این سن شیر مادر عامل اصلی در تکوین استخوان و گوشت کودک است. به عبارت دیگر کودک جزیی از وجود مادر محسوب و از همین رو محرم او می شود.

بنابراین به نظر علمای اسلامی، هر رضاعتی که پس از مرحله شیرخوارگی انجام می شود، نمی تواند باعث محرمیت شود.

منتقدان فتوای عزت عطیه می گویند شیردادن زن به یک مرد بالغ به جای اینکه مشکل خلوت محرم را حل کند منجر به انتشار فساد در میان جوانان می شود و بعضی مردم از آن استفاده سوء خواهند کرد.

همچنین طرح چنین مسأله جنجالی و مورد اختلاف در شبکه های تلویزیونی عربی ودیگر رسانه ها ، "دور از ادب فتوا" شمرده شده است.

حجاب


در مصر، شمار زنانی که از روبنده استفاده می کنند، اندک است
به موجب گفته های قبلی دکتر عطیه، زنی که به همکار مرد خود شیر می دهد می تواند حجاب خود را در پیش روی او بردارد.

این به نظر برخی از روشنفکران مسلمان، می تواند اینگونه تعبیر شود که زنان و دختران بی حجاب، که همه روزه مردان "نامحرم" آنها را می بینند، همه روزه مرتکب گناه می شوند.

این روشنفکران معتقدند که فتوای دکتر عطیه، توهین به زنانی تلقی می شود که علاقه ای به داشتن حجاب ندارند.

برخی دیگر از منتقدان فتوای دکتر عطیه، این سوال را مطرح می کنند که جهان اسلام که در حال حاضر با مشکلات عمیق تر ازین روبروست، چه نیازی به چنین فتواهایی دارد؟

در مصر شماری زنهایی که از روبنده (نقاب) استفاده می کنند، بسیار اندک است و خلوت محرم نیز به ندرت در دفاتر پیش می آید.



باشگاه خبرنگاران، یک خروس هندی در کمتر از چند هفته، تغییر ماهیت داد و تخم گذاشت.
این خروس هندی پس از گذشت شش ماه از تولد خود در عرض چند هفته، صفات خود را از دست داده و تبدیل به یک مرغ شده است.

این خروس روز 25 می (چهارم خرداد) نخستین تخم خود را گذاشت.

بنابر این گزارش، این خروس در دهکده کامات متعلق به ایالت بنگال است. یکی از ماموران حفاظت از محیط زیست بنگال در مورد این خروس گفت: این حیوان بدون هیچ عامل خارجی تغییر ماهیت داده و تغییرات آزمایشگاهی و ژنتیکی دلیل مرغ شدن این خروس نبوده است.

بيرتني اسپرز با نوشتن نامه به هوادارانش سعي كرد وضعيت خود را شرح دهد:



سايت حادثه:

غیر اخلاقی ترین وعده انتخاباتی توسط کاندیدای برهنه سنای بلژیک
این موضوع از یک سو باعث توجه رسانه ها به وی شده و از دیگر سو ، وی را دستمایه تمسخر قرار داده است به گونه ای که برخی روزنامه ها با محاسبه حداقل زمان لازم برای تحقق وعده وی ، نوشته اند که او باید بخش اعظم دوران سناتوری خود را به این کار اختصاص دهد!
بحران اخلاقی در غرب به شکلی کاملاً آشکار به رقابت های سیاسی نیز کشیده شد ؛ یک کاندیدای زن از حزب NEE بلژیک برای جلب آرای مردم این کشور در انتخابات سنا ، به روشی عجیب و شعاری عجیب تر رو آورده است .

"تانیا در وکس" در پوستر های تبلیغاتی خود با عکس های کاملا برهنه ظاهر شده است به گونه ای که حتی یک تکه لباس نیز بر تن ندارد !

شعار رسمی او و حزبش در این انتخابات ، ایجاد اشتغال برای 400 هزار بلژیکی است ، اما وعده ای که تانیا به رأی دهندگان این کشور داده است ، بیش از این شعار رسمی توجهات عمومی را به وی جلب کرده است .

این زن سیاستمدار جوان در تبلیغات انتخاباتی خود قول داده است با اولین 40 هزار نفری که به او رأی دهند نوع خاصی از سکس داشته باشد!

این موضوع از یک سو باعث توجه رسانه ها به وی شده و از دیگر سو ، وی را دستمایه تمسخر قرار داده است به گونه ای که برخی روزنامه ها با محاسبه حداقل زمان لازم برای تحقق وعده وی ، نوشته اند که او باید بخش اعظم دوران سناتوری خود را به این کار اختصاص دهد!

این جنجال غیر اخلاقی پس از آن آغاز شد که حزب رقیب (VLD) وعده ایجاد 200 هزار و حزب PS نیز قول 260 شغل داد که در مقابل ، حزبی که این زن عضو آن است ، برای پیشی گرفتن از رقبا وعده 400 هزار شغل را داد و علاوه بر آن ، کاندیدای جنجالی اش نیز ، این وعده غیر اخلاقی را از طرف خود به مردم داد تا بلکه NEE بتواند برنده انتخابات شود .

انتخابات در روز دهم ژوئن ( 20 خرداد) برگزار می شود و شهروندان بلژيکی بالای ۱۸ سال ملزم به شرکت در آن هستند و الا جریمه می شوند .

عكسهاي ديگر از دختر شايسته:



جوان سنگدل وقتي متوجه دوستي خواهر ناتني خود با يك نوجوان 17 ساله شد وي را به قرار مرگباري در خيابان وحدت اسلامي كشاند
و در آنجا وي را با ضربه چاقو از پاي درآورد، پليس اكنون عمليات گسترده‌اي را براي دستگيري اين جوان فراري آغاز كرده است.

عصر چهارشنبه، ماموران گشت پليس در خيابان وحدت اسلامي به 3 جوان كه سوار بر يك موتورسيكلت بودند مظنون شده و به تعقيب آنها پرداختند، اما هنوز لحظاتي نگذشته بود كه ناگهان يكي از ترك نشينان موتور بر زمين افتاد، ماموران پليس وقتي به نزديك مرد جوان رفتند متوجه شدند كه وي با ضربات چاقو به شدت مجروح شده و دچار خونريزي شديدي است.

به اين ترتيب ماموران به سرعت مرد جوان را به بيمارستان رساندند اما با بي نتيجه ماندن تلاشهاي پزشكي، جوان 17 ساله بر روي تخت بيمارستان جان باخت.

با گزارش مرگ اين جوان به بازپرس جنايي، تحقيقات براي يافتن راز مرگ مشكوك وي ‌آغاز شد.

بازپرس محمدحسين شاملو، در جستجوي راز جنايت به بازجويي از 2 جواني كه همراه مقتول بودند دست زد و در اين بررسي ها بود كه مشخص شد هنگامي كه مقتول به همراه دوستان خود، به محل قرار با دختر جواني رفته است، ناگهان از سوي 3 مرد جوان غافلگير شده و يكي از آنان كه برادر ناتني دختر جوان بوده است وي را با وارد آوردن ضربه چاقويي به قلبش از پاي درآورده و سپس از محل گريخته است.

راز گشايي از جنايت در محل قرار

با مرگ مرد جوان، بازپرس شاملو دستور بازداشت دختر جوان و 2 جوان همراه مقتول را صادر كرد تا با بازجويي از آنها راز اين جنايت گشوده شود.

روز شنبه دختر 15 ساله در حالي كه به شدت از حادثه اي كه جلوي ديدگان وي رخ داده بود هنوز دچار بهت و حيرت بود، مقابل بازپرس محمد حسين شاملو قرار گرفت.

دختر دانش آموز با دستاني لرزان و چهره اي رنگ پريده در حاليكه هنوز هم نمي‌توانست صحنه هايي را كه ديده بود، باور كند، به بازپرس يكم دادسراي جنايي گفت: از مدتي قبل، مقتول در مسير رفتن به مدرسه با ابراز علاقه از من مي خواست با او دوست شوم، بعد از مدتي سرانجام با يكديگر دوست شديم ولي اين مسئله از چشم برادر ناتني‌ام دور نماند و او وقتي كه متوجه موضوع شد از من خواست با مقتول قرار ملاقات بگذارم.

دختر نوجوان در خصوص روز حادثه گفت: روز جنايت ، غافل از نقشه مرگبار ، به محل قراري كه با مقتول گذاشته بودم رفتم، اما هنوز چند دقيقه‌اي از ديدار من و مرد جوان كه همراه 2 دوستش به محل ملاقات آمده بودند نگذشته بود كه برادر ناتني ام به همراه 3 دوستش به ما نزديك شده و پس از آنكه برادرم ضربه‌ چاقويي به قلب مرد جوان زد، به همراه دوستانش متواري شد.

در حالي كه از ديدن اين صحنه به شدت ترسيده بودم از آنجا فرار كردم، پس از چند ساعت خبر مرگ او را شنيدم.

بازپرس شاملو در ادامه تحقيقات برروي اين پرونده، دختر نوجوان را براي بازجويي‌هاي بيشتر تحويل كارآگاهان پليس آگاهي داد تا با تحقيقات بيشتر در خصوص اين ماجرا، واقعيت ماجرا فاش شود.

خبر از همشهري

و شناي اين انگليسي در قطب شمال:


دختر شايسته امريكا در 2007:



در ايران ظاهرا سريالي به نام جواهري در قصر خيلي گل كرده. سريال اصلي را از كانال ماهواره اي آريرانگ به فركانس 12207از ماهواره هاتبرد در روزهاي 2 شنبه ساعت 11.45 به وقت تهران ميتوانيد ببينيد.

راستي يادم رفت كه بگم دختر شايسته جهان امسال از ژاپن بود:



و اين مدلها لباسهايي پوشيده اند كه از ظايعات دور ريختني توليد شده است:




چند روز پيش كانال ماهواره اي نشنال جئوگرافيك يك فيلم از زندگي گيشا ها در ژاپن نشان ميداد كه خيلي جالب بود . گيشاها همان فاحشه ها هستند با اين تفاوت كه بصورت رسمي و با ديدن آموزش به فحشا ميپردازند.



تا روزي ديگر موفق باشيد.

يواشكي  ||  9:51 AM

Enter your email address below to subscribe to yavashaki!


powered by Bloglet
mohsen's Weekly Survey
are you pleasure?

Current Results
Create a FREE Alxnet Web Poll
نظر در باره يواشكي


اگر عكسها بازنشد روي اين كليك كنيد ويا يك ساعت ديگر مجدد مراجعه كنيد.


نزديكترين دوستان از نظر جغرافيايي به يواشكي


اگر ايميل خود را در جايي كه در انتهاي وبلاگ آمده است وارد كنيد هر بار بروز رساني وبلاگ به اطلاع شما ميرسد.

يك نظر ديگه براي يواشكي!



[Powered by Blogger]براي پيغام روي yahoo masenger روي مربع كليك كنيد.






دوستان:

آرشيو: